Udział w Gali „Luksusowa Marka Roku” pozwala myśleć o wzroście przydatności i efektywności przeprowadzanych działań marketingowych w firmie oraz o prestiżu, jaki niesie ze sobą uzyskanie tytułu laureata „Luksusowa Marka Roku”.

Większość nagrodzonych firm z poprzednich lat deklaruje, że informacja o zdobyciu nagrody zwiększyła zainteresowanie ich produktami, a co za tym idzie przyczyniła się do wzrostu wielkości sprzedaży. Dotyczy to rynku polskiego oraz zagranicznego.

Przedstawicielowi firmy – jej produktu czy usługi, które na Gali otrzymały tę prestiżową statuetkę, natychmiastowo otwiera się możliwość nawiązania cennych kontaktów z pozostałymi uczestnikami Gali – ludźmi ze świata biznesu, show-biznesu i mediów.

Kontakty międzyludzkie i wymiana opinii to nadal najlepszy sposób na budowanie relacji z otoczeniem.

Podczas Gali „Luksusowa Marka Roku” wszyscy laureaci mają możliwość bezpośrednio promować swoją firmę, nawiązywać współpracę i szukać potencjalnych partnerów biznesowych, czy nowych okazji sprzedażowych. Jest to również idealne miejsce na zaprezentowanie sukcesów firmy, więc także warto zapraszać dotychczasowych lub przyszłościowych partnerów biznesowych. Gale „Luksusowa Marka Roku” były mocno prezentowane w licznych mediach, co bez wątpienia bardzo wpłynęło na ich rozpoznawalność.

Już od momentu przyznania statuetki „Luksusowa Marka Roku” laureaci mają możliwość przygotowania kampanii marketingowej nagrodzonej firmy, jej produktu bądź usługi. Kulminacyjnym momentem jest wręczenie statuetek na uroczystej Gali „Luksusowa Marka Roku”.

Laureaci chętnie promują produkty wykorzystując wizerunek „Luksusowa Marka Roku” uznając go za wiarygodną rekomendację, ważną w procesie budowania marki i zaufania do jakości oferowanych wyrobów. Emblemat „Luksusowa Marka Roku” pojawia się na reklamach, ulotkach, stronach internetowych, newsletterach, a także na opakowaniach produktów firmy. W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje – z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Jednak największe znaczenie ma relacja z klientem! Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Do rozwoju każdej firmy niezbędne są działania reklamowe i marketingowe. Często bywa, że tego typu zabiegi wymagają ogromnych nakładów finansowych. Co jednak począć żeby jak najtaniej i jak najszybciej wypromować swoją firmę? Najważniejszymi okazują się kontakty biznesowe. A temu najlepiej sprzyja wyjątkowa i uznawana od lat Gala „Luksusowa Marka Roku”!

SPRAWDŹ, JAK WYKORZYSTAĆ EMBLEMAT